LÆR AT TEGNE SMUKKE, FIGURATIVE TEGNINGER

På Online Klassisk Tegne- og Maleskole lærer du tegnehåndværket helt fra bunden. Du kan starte din tegnerejse NU, på mit populære, gratis minitegnekursus. Vi tegner pigen i profil, du ser her, trin for trin.

Velegnet for alle: begyndere, midt i mellem og allerede øvede.

Drømmer du om at tegne så det ligner? Kom i gang i dag på mit gratis minitegnekursus.

Det eneste du skal bruge er lidt standard papir, en blyant og et viskelæder – og så er du igang.

Tilmeld dig her:

Kursus i Klassisk Tegning

Online tegneuddannelse i topklasse – kun på Klassisk Tegne- og Maleskole

Drømmer du om at tegne så det ligner? Om at gå fra “Jeg ville ønske jeg kunne tegne” til “Ja, selvfølgelig, jeg kan tegne hvad som helst”!

Så kan jeg glæde dig med at du nu har mulighed for at gøre drømmen til virkelighed.

Jeg hedder Ida Andersen Lang, og har undervist i tegning siden 2007 og har bogstaveligt talt lært næsten 2000 mennesker at tegne.

På mit store online kursus i Klassisk Tegning lærer du tegningens håndværk helt fra bunden. Gennem 12 grundige lektioner vil du blive taget gennem tengingens grundtrin helt fra start. Du vælger selv om du vil arbejde helt på egen hånd eller om du har lyst til at være med i vores fantastiske online community af tegneglade mennesker.

KOM IGANG MED AT TEGNE NU – på Klassisk Tegne- og Maleskole – læs mere her

De bedste tegnehilsner,

Ida Andersen Lang

SE TEGNINGER FRA ELEVER FRA KLASSISK TEGNE OG MALESKOLE HER:

Klik på billederne og se et udvalg af elevtegninger fra lektionerne

Hej! Jeg hedder Ida, og jeg glæder mig til at lære dig at tegne! Jeg ved, at det at kunne tegne, er en fantastisk gave i livet, og tegneskolen her er mit hjertebarn. 100% håndholdt og drevet af mig hjemme fra mit atelier.

Jeg har siden 2007 lært nær ved 2000 mennesker i alle aldre at tegne. Alle kan lære at tegne. Også dig! Det eneste det kræver er viljen til at tegne en masse – øvelse gør mester, især med ordentlig instruktion.

Det får du her hos mig. Min undervisning står på skuldrene af mange generationers tegneundervisning, givet videre gennem århundrederne. Og jeg har samlet det hele i et gennemprøvet og overskueligt tegnekursus, du kan tage hjemme fra dit eget tegnehjørne.

Jeg glæder mig til se dig online og at lære dig at kende :o)

De bedste tegnehilsner,

Ida

Det siger medlemmerne om Kursus i Klassisk Tegning